lördag 28 november 2009

Gran, gardin och gåva

Så kom advent till Lyckoslanten också. Bästa knepet att få städat och fint är att få gäster. Våra vänner kommer hit över helgen och det ser vi fram emot. Jag gjorde ett enkelt arrangemang med en liten gran i en Iittalavas fylld med stenar jag har plockat i Turkiet och med julgranspynt från Maileg.

Tidigare i veckan fick jag gardiner från Lilla Provence. Sovrummet har ni sett och här är gardinen i mitt arbetsrum. (Måste justera litet på gardinen ser jag) Gulliga hjärtan fick jag som gåva av gulliga Sari.

Återkommer med mera advent i morgon. Nu följer mera plock och middagsförberedelser. Önskar er alla en fin början på advent!


6 kommentarer:

  1. Trevlig samvaro med vännerna...och mysigt i advent!
    Du har såå fint pyntat!
    Kramisar! V.

    SvaraRadera
  2. Bra ide med granen i vasen..ha en trevlig middag!! J

    SvaraRadera
  3. Så fint du pyntat. Jag hoppas att ni får en riktigt trevlig middag!

    SvaraRadera
  4. hoppas ni får en riktigt trevlig lillajul!

    SvaraRadera
  5. Hej, va fint du har det!
    Nu fattar jag varför ingen har städat här ;)
    Har varit på jobb hel dan....
    Ha en riktigt trevlig lillajul och advent!
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  6. Så gulligt det blev med granen!
    Hoppas ni får en trevlig helg!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.