tisdag 21 juni 2011

Sommarsolståndet

Det här ska alltså vara årets längsta dag... Åtminstone är det en blåsig sådan, men... det här är också en bra dag! Jag fick en retroradio! Clas hade en som väntade på mig. Visst gillar jag Roberts radio också, men den är ju så mycket dyrare. Annars är uterummet en gudagåva att få tillbringa tid i under de dagar när det är blåsigt och mulet och sommarsolstånd.
Jag var som sagt ut i blåsten idag när det shoppades till hem, trädgård och fadderbarn. Vi åt lunch vid min favorit-sommar-restaurang, inomhus givetvis. Det var en god början på min lchf-hchf-hclf-lclf-diet! Nu ska jag ta hand om strykberget och lyssna på min blommiga radio! Ha det gott i blåsten! ♥

13 kommentarer:

  1. Ann-Lis radion är precis du... Kan du tänka att jag tänkte på dej då jag sprang i en affär.. De hade en söt pastellig väska i vaxdukstyg, du vet...
    Det var nog fem före att den kom hem med mej.. Men tog förnuftet till fånga....
    Man är ju inte alldeles utan väskor !
    Ha det bra i blåsten !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Snygg radio! Robert's är ju tyvärr svindyra...
    Trevlig midsommar!

    SvaraRadera
  3. Söt radio! Jag köpte en radio i gammal stil tidigare från Clas men ljudkvaliteten var tyvärr inte riktigt bra.
    Ett måste att besöka den restaurangen sommartid :)

    SvaraRadera
  4. Härlig radio ser ut som en riktig sommar radio :)
    Låter som du haft en mysig dag .
    Ha de så bra i kväll också.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  5. Den där radion föll mig i smaken också då jag såg den på reklambladet häromdagen =O) Jag har ägnat mig åt "teknisk shopping" ikväll och hämtat en laptop till mig själv... radion fick ännu vänta för datorn är just nu så mycket viktigare i mitt liv! Kram på dig denna blåsiga kväll!

    SvaraRadera
  6. Då får du lyssna på mig i din nya radio ,.båste håller ju myggen borta,kramis Nette

    SvaraRadera
  7. Åh, vilken söt radio!
    Visst är det blåst och regn idag. Men nu hoppas vi solen snart tittar fram! Gärna på fredag! ;)
    Ha en fin stryk-kväll! ;)

    SvaraRadera
  8. underbara blommor du har, och en väldigt poppis radio! Kram Johanna

    SvaraRadera
  9. Å nu blev jag nog lite kär...
    Den blommiga lilla söta skulle passa mej...
    Tack för att du tittade in.
    Kram
    Katha

    SvaraRadera
  10. Jättesöt radio, en sån skulle jag gärna ha i hobbyrummet istället för den stora bökiga bandspelaren (makens som flyttas fram och tillbaka och bara tar upp en massa utrymme var den än står...
    Ska absolut ta mig till Strampen och luncha i sommar, det blev aldrig av förra sommaren. Fint ställe och god mat, det vill man ju absolut ha! :)
    Vilka fantastiska bilder från Kroatien-resan! Det är verkligen ett underbart land, vi var i Porec för 3 år sen och jag kan varmt rekommendera den staden ifall ni åker till Kroatien igen. Och Plitvice nationalpark, den vackraste platsen på jorden! Dit MÅSTE ni åka! Vill själv återvända till Kroatien när tillfälle ges, vill se mer av detta vackra land med det underbart klara vattnet och de vänliga människorna! :)
    Ha en riktigt fin midsommar!
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Radion är vacker att se på och hoppas att den också har ett bra ljud! Din diet verkar...hm...intressant - åtminstone när det kommer an på namnet! Skön midsommar!

    SvaraRadera
  12. Snygg radio! Kul att det finns till ett bra pris. Så du ska hålla diet nu...jag försöker varje dag:) men jag har nog dålig karaktär. Men visst om man ser att det ger resultat så funkar det.
    Ha en fin midsommar

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  13. Söt radio och söt tjej som inte ser ut att behöva äta någon LCHF-diet.
    Njut av livet och ta det lite lagom med dieten, skulle jag vilja råda som är näringslärafröken:))
    Glad midsommar önskar jag dig och din familje!
    Kram från Maria

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.