lördag 26 november 2011

Stilla Lillajul

Tidigt i morse smög jag mig ut och fixade litet lillajul på trappan. Annars tar vi det lilla lugna idag, pysslar, hänger upp en och annan ljusslinga och gardin. Den son som är hemma sitter och skriver det sista på sina studier.
Jag har åter tagit fram min julkorg. Så mycket trevligt den innehöll innan den tömdes inför min skogspromenad. Ville ju ha en julig bild. :o)
Det är inte mycket man hinner med innan mörkret lägger sig och man får tända alla ljusen igen. Jag önskar dig en stilla första advent. Var rädd om dig!

10 kommentarer:

  1. Tack!
    Tack detsamma till dig ♥

    SvaraRadera
  2. Tack och detsamma till dej önskar jag <3

    SvaraRadera
  3. En fin advent och Lilla jul till dig!
    MALIN

    SvaraRadera
  4. Tack detsamma! Trevlig lillajul!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  5. Lillajul borde vi ta efter här i vårt land, jag tror inte vi har det, i alla fall inte där jag bor, i väster. Du har gjort så fint!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  6. Tack, det samma till dig!
    Snygga foton du har fixat till!
    Njut!

    SvaraRadera
  7. Nämen ååååh, jag hade inte sett din utlottning av tavlorna... Den med fjärilar skulle varit perfekt åt mig ;)
    Grattis till nya objektivet! Spännande!
    En liknande olja, köpt från frissan, har jag också och den är oumbärlig.

    Hoppas du har en fin första advent!
    Ann-Christine

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig lykta!
    Hoppas ni har en fin första advent.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  9. Så mysigt det blev på trappan! Korgen är så julig och söt :)
    Vi har också bara tagit det lugnt,, och tagit fram lite pynt för den rätta stämningen..
    Skön kväll!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.