tisdag 28 februari 2012

En dag på vift

Här väntar frukosten litet längre på mig idag. Jag har sovit som en Törnrosa efter gårdagens utflykt till lillasyster. Det blir några timmars körning det där.
Nu äter jag inte bara frukt (något ska man ju visa), men kanel och kryddor ska ju vara bra. Det kan jag läsa i boken som jag köpte i går. Den handlar om lågkolhydratkost av högsta kvalitet och är skriven av Paulún. Man vill ju inte missa någonting ;o) och dessutom vill jag rymmas i alla de kjolar jag köpte på rean i Karleby...
... Ja till Coccola for jag med lillasyster och min gudson. Där fanns förutom alla butikerna många vackra snöskulpturer. Tack för den dagen!

8 kommentarer:

  1. Kanel och äppel, det såg gott ut, kanske man borde testa metoden för att komma i form till vårens kollektion :)
    Tror jag håller mig till mina nya skidor och hoppas på "fin-formen" i spåren ;)
    Fint och sött du dukat upp!
    Så fina is-konstverk t o m syrsan har formats!
    Ha en fin dag tros snöyra! /Bea

    SvaraRadera
  2. En dag på vift kan vara väldigt trevligt!
    Vilken tur att du inte valde att köra dit i dagens ymniga snöfall.

    SvaraRadera
  3. Tur du tog viften igår!
    Idag känns det som om man vill va inne ...
    Fantastiska figurer!
    Ha dock en skön dag!

    SvaraRadera
  4. Det är alltid spännande att lära sig något nytt. Sedan kan man plocka valfria bitar och ta till sig.
    Frukt är så gott i alla former tycker jag som är en riktig fruktoman.
    Kul med reafynd.
    Ha det så gott.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  5. Det var nog tur med vädret igår ,det var ont om farbara vägar idag ,fina snöskulpturer,kram Nette

    SvaraRadera
  6. jag skulle kunna äta upp de där första tre bilderna, så läckra är de!
    nästa gång du åker iväg ensam på en tur norrut kan du ju hojta till så kanske jag åker snålskjuts med dig. ;)
    kram

    SvaraRadera
  7. Du valde en bra dag att vara ute på vift... De där snöskulpturerna måste ha glänst nåt otroligt fint i solskenet?

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  8. Din frukost är väldigt vacker! Visst kan man väl säga så :)
    Hoppas skulpturerna får stå kvar en tid.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.