lördag 6 april 2013

BookBook & BlogGo

 

Där ligger den nu min allra minsta BookBook. Det tog nästan ett halvår innan den rätta storleken kom. Jag fick faktiskt en ny telefon på garanti i går eftersom batteriet på min halvårsgamla hade gett upp. Så beroende man kan bli av den där tekniken. Nåväl, jag gillar min lilla "telefonbok" inom vars pärmar det mesta ryms.


Jag testade göra det här inlägget med den nya appen BlogGo, men jag tror bestämt att det irrar runt i cyberrymden, så jag tog till de vanliga knepen. Om du ser att ett liknande inlägg dimper ner en vacker dag ska du inte bli förvånad.

5 kommentarer:

  1. Dagens teknik är inte lätt att förstå alltid.
    Trevlig lördag!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  2. Får se om inlägget kommer fram framöver:) Ha det så jättebra i helgen! Kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  3. De är så snygga de där fodralen. Jag såg ett diy på ett liknande, gjort av en riktig bok. Det kanske jag provar nån dag.

    Hoppas du har en fin lördag!

    SvaraRadera
  4. Jättefint fodral! Jag har blivit mer och mer övertygad om att jag MÅSTE ha en ny telefon för min uppför sig väldigt konstigt ibland, har jag för mig iaf....skulle inte vara så dumt med en "frukt"-telefon...Ha en fortsatt skön helg!
    P.s. kanske ditt inlägg kommer upp i nån annans blogg, man vet ju aldrig med dagens teknik...

    SvaraRadera
  5. Jag tycker om de där fodralen. Stiliga. :) Inser också att jag är hopplöst bakom när det gäller mycket av den nya tekniken. Jag har lite att ta igen där och får be tonårsdöttrarna om privatlektioner framöver. ;)

    Ta hand om dig vännen och njut av din söndag.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.