måndag 3 juni 2013

En minnesrik helg

 

Den första junihelgen blev en minnesrik sådan! Efter den fina avslutningen och farväl av eleverna satte vi kurs norrut med husvagnen i släp ;o) Tillsammans med storasyster och hennes man landade vi vid campingen där lillasyster med familj huserar sommartid.


På söndagen firade vi vår gudson, min systerson, som blivit student. Jag hjälpte till med servering medan min man var flitig med kameran och fotograferade de många gästerna, som kom och gratulerade i studentens vackra hem. Bland annat tog besökarna en titt in i min svågers westernstuga. Så kul med udda intressen!
 
Idag är en speciell dag och den får jag återkomma till senare. Nu väntar jobb. Ja, det är sommarlov, men det är inte semester. Det blir det nästa vecka.

3 kommentarer:

  1. Visst har vi härlig sommar just nu, värme och vackert väder. Det är härligt med examens- och studentfester så här mittemellan mellan vår och sommar. Härligt att se ungdomar på väg ut i livet.
    Ha sköna sommarlovsdagar och så småningom semesterdagar!

    SvaraRadera
  2. Näjjj, har han en westernstuga, din svåger! Så häftigt, det är ju precis det vi ville ha när vi byggde hus för några år sen, nu blev det inte så, men drömmen lever vidare!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Tack för att du hängde upp de fina bilderna från Easthill Trading i Lucky Valley! Den westernintresserade kan ju alltid kolla in mera på www.easthill.fi Yeeeehaaw!

    Mr Easthill

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.