onsdag 19 februari 2014

Den 50:e dagen



Det finns små gyllene stunder när man unnar sig, som här om dagen. Annars på tal om sötsaker har jag virkning av prinsesstårtor på gång nu. Det är några år sedan sist. Vissa pyssel har en tendens att återuppstå i perioder.




Veckan i övrigt är vigd åt jobb och möten. Tänker att det blir litet annorlunda nästa vecka. Hemmet och jag skulle behöva litet omsorg. Blommorna tycks klara sig bra på egen hand eller kanske hustomten vattnar dem emellanåt. Må väl och fånga årets 50:e dag!


5 kommentarer:

  1. Nästa vecka ser vi fram emot, men även de små stunderna av unnande i vardagen ger välbefinnande.

    SvaraRadera
  2. Ja ni har det framför er, det som jag just nu sitter och njuter av... Den här veckan är det är långa promenader med väninnor som man annars inte hinner umgås med...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Så gott du har det vännen. Semla och favoritchokladen... vi delar helt klart kärleken till det goda Ann-Lis. Jag njuter av dina vackra bilder och lovar att njuta av dag nummer 50 på allra bästa sätt. Jag hoppas du gör detsamma.♥

    Ta hand om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Gott att ha veckan framför sig! Jag är mitt uppe i den sköna lovveckan. I år är vi hemma och det var många år sen. Vi renoverar i hallen och jag kurerar min värsta förkylning. Skönt att få ta det lugnt också.
    Njuter av dina fina bilder. Såg också din vackra klänning!

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  5. Ja, det er viktig å kose seg i hverdagen! Jeg er også lærer i videregående skole, vi skal ha ferie i uke 10, gleder meg og håper på litt sol.....
    Fin fredag til deg!
    Klem fra Signe.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.