torsdag 27 mars 2014

Krypa ur vinterskalet



Tänker på gårdagen som var så fin! Nästan så man inte trodde det var på riktigt.




Jag ändrade i eftermiddagsprogrammet och kunde spendera två timmar i solen.




Jag filosoferade över hur många klädesplagg man kunde ta bort den 26 mars...




... att krypa ur vinterskalet och omfamna naturen igen, som det står i vårnumret av "Hemma med Ernst". Vilket trevligt sällskap! Sedan lockade jag ut mannen när det blev grilldags ;o)




I det här inlägget har jag använt systemkamera, väskkamera och mobil. Vilken bild som är tagen med vad är oväsentligt när det gäller att dokumentera minnen från en vacker dag. Idag är en annan dag! Ha det gott!


3 kommentarer:

  1. Nästan så att man trodde att det var sommaren som kom i går :)

    SvaraRadera
  2. Sol, Ernst och så grilla. Vilken perfekt
    dag, nu fick jag lust och både köpa den
    tidningen och dra ut grillen.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Trevligt att du också fick chans att hålla dig ute i går. Själv satt jag nästan två timmar i solen och bara njöt med en stickning i handen. Den här tiden njuter man ju allra mest av just detta.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.