lördag 1 mars 2014

Vårvirvel



Det känns som helt nyligen som jag var euforisk över att februari stod vid dörren och se där: mars är här! Så glad man kan bli! Jag kan också se att bloggmätaren visar 300 000 unika besökare! Trumvirvel och Vårvirvel! Kommer ihåg när det var några tusen ;o) Tack till dig som tittar in!




Nu höll jag på att skriva en avhandling om bloggarnas vara eller inte vara och om Instagram och Facebook och samma följare. Det bästa är väl ändå att de alla får leva sina egna liv. Tiden räcker tyvärr inte alltid till att kommentera och då prioriterar jag att uppdatera.




Nu virvlar vi oss ut i vårmånaden mars!

7 kommentarer:

  1. Jag blir alltid på bra humör när jag läser din blogg. Dina foton på motiven är så fräscha o färgerna så vackra. Hälsningar Charlotte

    SvaraRadera
  2. Skrev nyss en lång kommentar här som bara försvann....
    Skrev nog ungefär så här :) Trevligt med vårmånaden!
    Jag kom för ett bra tag sen fram till att jag inte hinner kommentera tillbaka hos alla som kommenterat hos mig, eller på alla bloggar jag besöker. Ändå är ju bloggandet inspirerande det är mycket trevligt man får ta del av här i bloggvärlden :)

    SvaraRadera
  3. Grattis till alla besök. Och visst är det härligt
    med mars, nu har vi en lång fin vår framför oss.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Härligt! Har ofta tittat in på din sida och haft glädje av det. Har haft egen blogg en vecka nu så välkommen att titta in hos mig.
    RosMarie

    SvaraRadera
  5. Vår... hur efterlängtad är inte den? Tiden måste prioriteras ytterst noga med dagens sociala band... men inte heller skulle jag kunna leva utan dom, eller? Hoppas att vi får en fin och solig marsmånad!!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  6. Precis som flickan på den första bilden känner man ju sig då våren kommer. Va fin! Jag önskar att mars kommer med sol, men hur det än blir brukar mars vara fin. Hoppas du får en fin vårmånad!

    SvaraRadera
  7. Grattis till alla dina besökare, du har ju en väldigt fin blogg:) Visst är det härligt att det äntligen är mars nu går det snabbt till riktigt härliga vårdagar:) Kram Maria

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.