onsdag 4 juni 2014

Små gåvor med tanke bakom



 Ibland får man små gåvor och visst är det väl så att man kan glädjas extra mycket över det lilla och tanken som finns bakom? Det gör jag även om jag tycker det är roligare att ge!




Ett litet ljus, en vacker prydnad, en bok...




 ... en vänskapsmugg med vackert citat och många blommor i bukett och kruka.




Jag kunde skriva om den fina dagen och kvällen med alla i personalen i går, om en träff med en gammal skolkompis i kväll och om en trevlig dag som väntar med väninnan och min son i morgon. Det är dagar av minnen jag vill spara i hjärtat.

10 kommentarer:

  1. Fina gåvor och fina bilder! Det är väl härligt med alla dessa små gåvor som betyder så mycket. Och som kan sprida så mycket glädje. Sköt om dig, kram Maja!

    SvaraRadera
  2. Riktiga bradagar, dom ska man vara rädd om, och minnas så länge man kan! Det låter så fint!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Så härligt att du redan kan fira sommarlov och semester. Vi bara endast några dagar kvar innan vi ger oss av söderut maken och jag.
    Så fina presenter du fått och vilka fina bilder din son tecknat.
    Jag hoppas du får en fin start på ditt lov!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Så härligt att du redan kan fira sommarlov och semester. Vi bara endast några dagar kvar innan vi ger oss av söderut maken och jag.
    Så fina presenter du fått och vilka fina bilder din son tecknat.
    Jag hoppas du får en fin start på ditt lov!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så herlige dager du beskriver, og sommerferie, allerede? vi er inne i de siste hektiske ukene på skolen, vår siste dag er 18. juni, da blir det dingledager her også, det skal bli herlig!
    Vakre dager ønsker jeg deg!
    Klem fra Signe.

    SvaraRadera
  6. Dom rosorna är dom vackraste som finns . Jag är också den som tycker det är roligt att ge ,idag kommer jag att ge också ett positivt och ett negativt besked ,svårt men man måste välja ibland,kram Nette

    SvaraRadera
  7. Ofta behöver det inte var stora påkostade saker som betyder mest, utan de små givna med hjärtat eller gjorda av den egna lilla handen!

    SvaraRadera
  8. Så söta presenter du har fått! Själv är jag högskolelärare och får aldrig sådana av mina studerande... ;-) Ha en skön kommande helg och njut av semestern!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  9. Hejsan på dig! Har inte gett mig tid att läsa bloggar på flera dagar. Trädgården slukar all ledig tid just nu. Underbara försommar! Nu har jag läst ikapp alla inlägg. Så fina burkar ni fixat. Vilket jobb med så många. Strömsöbilderna var så mysiga och för att inte tala om alla härliga foton på blomstren.

    Skön helg,
    Mona

    SvaraRadera
  10. Du har så rätt, det är tanken som är det viktigaste.
    Ha ett skönt veckoslut!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.