söndag 5 oktober 2014

Den speciella dagen



I går var det en speciell dag, dels det speciella datumet 41014 när en vän gifte sig och kanelbullens dag, men också min pappas födelsedag. Han fyllde 92 år! Helt fantastiskt! Vi firade honom helt enligt önskemål och min mamma försåg jag med mera garn ;o). Efteråt for vi till stan och jag strosade runt med rosa kappan från Ellos. Jag blev litet förtjust i den där när jag såg reklamen och slog till när jag fick en värdekupong.




Livet går mycket ut på jobb och de där hälsostegen nu. Min prioritet!




Vi fick spontanbesök av vännerna. Så roligt! Jag fick ett armband som min kära vän hade gjort av pärlor som symboliserar mitt liv. Och de vackra orden och dikten! Tack!




Skön söndag önskar jag dig!

8 kommentarer:

  1. Härligt och fylla 92 och vara så pigg. Och
    du är jättefin i din rosa kappa.
    Ha en bra söndag
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  2. Lät som en härlig dag och vackra bilder.

    SvaraRadera
  3. Grattis till din far, min mor hade också födelsedag i går och nu skall vi gå och fira henne!
    Ja hösten bara springer iväg ! Ha det bra!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  4. Rosa kappan ser super fräsch ut!
    Tänk så trevligt att få ha sina föräldrar med i sitt liv så länge.
    Ha en skön söndag!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  5. Så härlig rosa kappa du har. Jag har också en rosa kappa som jag nästan glömt bort. Det är en sommarkappa. Måste nog ta fram den jag nu också. Rosa är min färg. Vackra höstbilder visar du också. Ha en bra arbetsvecka!

    SvaraRadera
  6. Tänkte faktiskt på dig när jag så reklamen i Tv den rosa kappan är ju bara din .Härliga bilder och vackert armband du fick .Tänk att din pappa fyllde så många år det skulle man inte ha trott ,kram Nette

    SvaraRadera
  7. Trevligt att se att du också haft en bra dag. Det fina vädret gör ju sitt till. Ha det fortsatt gott.

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Så snygg du är i din nya kappa. Jag har också sett reklamen och tycker att kappan är jättesnygg, särskilt på en blondin som du:)
    Vilka fina bilder du bjuder på och visst har september varit en fantastisk månad.
    Idag har vi varit ute på vår nya tomt och satt ut var huset ska stå, det är så kul.
    Må så gott!
    Kram/Maria

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.