måndag 16 februari 2015

Glädjepiller!



Hemkommen efter ett veckoslut i huvudstaden. Mamma Mia var verkligen ett riktigt glädjepiller! Det tyckte vi nog alla i mitt ressällskap. Det är ju inte alla gånger man kan tänka sig att se en föreställning om igen, men när det gäller denna musikal kan jag verkligen tänka mig en "da capo". De som hade sett föreställningen i London och Stockholm gav denna finlandssvenska uppsättning högsta poäng.




Jag och damerna, de tre som har funnits närapå fyra decennier i mitt liv, hade ett mycket trevligt halvtannat dygn tillsammans. Tack! Lyckliga jag fick även tid för en träff med äldre tvillingsonen och hans flickvän! Värdefullt! 




Ha en fortsatt fin vecka!

6 kommentarer:

  1. Den medryckande musiken i den musikalen gör nog ingen stillasittande .Visst är det trevlig med små resor och sång o musik ,kram Nette

    SvaraRadera
  2. Då jag känner damerna ifråga förstår jag att ni har haft en trevlig resa ; ) Och att man kan se en musikal två gånger har jag förståelse för! I april kommer jag att nämligen att se Lejonkungen för andra gången i London, nu i sällskap med barnbarnet. Can`t wait!

    SvaraRadera
  3. I mitten av mars åker jag och resten av juntagänget + en del av våra män till hufvudstaden på musikalen ... största delen av oss för andra gången!
    Stockholm var målet för resan förra gången!
    Men som du säger, den är sevärd flera gånger!
    Må gott ♥

    SvaraRadera
  4. Härligt!
    Jag har bara sett Mamma Mia som film, men jag kan tänka mig att jag skulle gilla den live också. Låter som om ni haft en toppenresa! <3

    SvaraRadera
  5. Så herlig med sånne samlinger og opplevelser, det er ren medisin!
    Ha en fin tirsdag.
    Klem fra Signe.

    SvaraRadera
  6. Föreställningen var ett sant glädjepiller. I pausen kände jag mig som ett Marie-kex, kunde inte sluta le....

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.