onsdag 22 juli 2015

Dagarna vi minns



 Dagarna passerar en efter en och man vet knappt vilken dag det är ibland när livet rullar på som bäst. De dagar man inte gör så mycket, det är då man är. Man måste inte prestera något varje dag, man får ta dagen som den kommer. När jobbet tar vid ska varje timme planeras till punkt och pricka. Nu är det inte många dagar kvar av mannens semester, medan mitt sommarlov pågår ännu två veckor. 




 Det är dagarna jag vill minnas som jag dokumenterar. I söndags tog vi en tur med äldsta sonen ut till Replot och åt lunch vid Arken. Det må vara glömt att jag hade världens nackspärr - det var en fin utflykt. 




 Sommarrestaurangen Strampen är en favorit om man vill ha en lätt kvällssallad eller äta en god sommarlunch. 




 Solnedgångarna, var och när de än är. Denna från i söndags. 




 I går kväll var jag med mina systrar och våra män på teater och såg Colorado Avenue. Uteteater är ett måste när det är sommar! 



 När vi for hem stannade jag vid "vår gata" och fotograferade i den sena kvällen. Det slog mig senare att de ljusa nätterna är ett minne blott. 

Livet är inte dagarna som passerar, 
 det är dagarna du minns. 

1 kommentar:

  1. Ja så är det, dom dagarna man minns
    är ofta dom där spontana roliga som bara
    kom. Hoppas du är bättre i nacken idag.
    Ha en skön helg och stor kram/AM

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.